Godzina 16:00
STEAM-owe dzieciaki, czyli jak zmienić lekcję w przygodę?”

Dlaczego warto stosować STEAM już od najmłodszych lat? Jakie korzyści dla dzieci
i nauczycieli niesie ta metoda? Czy podołam wyzwaniu jako nauczyciel?
Zapraszam na praktyczne szkolenie, dzięki któremu odpowiesz na te i inne pytania, dowiesz się czym jest STEAM i jak często nieświadomie go stosujesz.
Treści szkolenia:
1. Ideea STEAM – założenia i cele.
2. Formy, metody i narzędzia pracy w STEAM.
3. Jak zaprojektować steamowe zajęcia.
4. Przykładowe rozwiązania metodyczne.
5. Tworzenie własnych steamowych projektów.
Numer obszaru tematycznego: 14
Numer ze ZSU: 8.1
Priorytet MEN:czej i poczucia sprawczości ucznia poprzez promowanie oceniania kształtującego i metod aktywizujących w dydaktyce.
· Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez interdyscyplinarne podejście do nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych oraz poprzez pogłębianie umiejętności matematycznych w kształceniu ogólnym.
Wspieranie aktywności poznawczej i poczucia sprawczości ucznia poprzez promowanie oceniania kształtującego i metod aktywizujących w dydaktyce.